måndag, oktober 02, 2006

Le grand finale

Motståndare: BK Glenn
Tid: 06-10-05 19:00 (samling 18:30)
Plats: Heden 42

Vi vinner serien om Miljonlotteriet tar poäng mot Anrika samtidigt som vi slår BK Glenn.
Vi har det inte i våra egna händer således, men jag tänker nog heja fram de sympatiska gubbarna i moljonlotteriet mot de betydligt mer grisiga slynglarna i Anrika - 17:30 börjar den matchen.
Vår samling är annars en timma senare, 18:30.

För övrigt inser man att vi är värda att vinna serien när man tittar på tabellen.

Ni kommer väl?

12 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ohja!
From är med.
Nu tar vi dom, Alla i Göteborg heter Glenn... Varför är det så?

10:49 fm  
Anonymous Anonym said...

Tyvärr missar jag detta. Men jag är säker på att ni gör vad som krävs.
//Anders

10:59 fm  
Anonymous Anonym said...

Jag vill vara med!
// Pierre

11:32 fm  
Anonymous Anonym said...

Jag är med!
Stefan G

1:15 em  
Anonymous Anonym said...

Jag missar upplösningen, tyvärr.
Ge järnet. Avancemangvore coolt.
/Uffe

1:24 em  
Anonymous Anonym said...

Japp!

/ Måns

2:15 em  
Anonymous Anonym said...

Jag kommer!

Mattias

8:02 em  
Anonymous Anonym said...

Jag kommer
/Lars

8:09 fm  
Anonymous Anonym said...

Jag kommer.

/Pelle

10:54 fm  
Blogger Alexander said...

Jag kommer!

1:29 em  
Anonymous Anonym said...

Jag vill, men jag kan inte längre vara med och spela. Sorry!
Lycka till!
// Pierre

7:36 fm  
Anonymous Anonym said...

Tyvärr kan inte knappe komma och ta målvaktsposten!

5:35 em  

Skicka en kommentar

<< Home