måndag, september 11, 2006

Kafka

Idag klockan 18:15.

Nån som kan?

10 Comments:

Anonymous Anonym said...

jag råkar kunna.
/Pelle

11:29 fm  
Anonymous Anonym said...

jag borde hinna hem och hämta kläder.

/Tobias

11:31 fm  
Anonymous Anonym said...

From kan!
Jag tror vi får ihop folk.
Jag kan rimnga Ulf, han har ej nät tillgängligt..

1:11 em  
Anonymous Anonym said...

Jag kommer.

Mattias

1:29 em  
Anonymous Anonym said...

Tyvärr kan inte
//Anders

1:59 em  
Anonymous Anonym said...

jag kan!
/ulf r

2:19 em  
Anonymous Anonym said...

Killar! Det börjar lossna lite, Tommy kan också! Mattias jagar ett par polare också.

/Pelle

2:27 em  
Anonymous Anonym said...

Min offside-kollega Patrik hänger gärna på. Kan ju vara gott med en avbytare, eller?
/Ulf

3:06 em  
Anonymous Anonym said...

Tyvärr hade mina polare förhinder.

Vi verkar väl ändå få ihop 7 gubbar så vi åtminstonne kan spela om poängen.

Mattias

3:46 em  
Anonymous Anonym said...

Ja, vi ser ut att bli 7 eller 8 iaf, vi kör.

/Pelle

4:35 em  

Skicka en kommentar

<< Home