fredag, september 01, 2006

INSTÄLLT!!!!! OMGÅNG 11

INSTÄLLT!!!!!! Åk inte till Ånäsfältet!

Motståndare:
BK Glenn
Tid: 06-09-04 17:30 (samling 17:00) OBS! MÅNDAG!
Plats: Ånäsfältet, OBS! ÅNÄSFÄLTET! (I Bagaregården mellan redbergsplatsen och gamlestan, nerför backen från Redbergsplatsen mot Gamlestan (Ånäsvägen), sedan in höger en bit ner i backen mellan landshövdingehusen, där finns planen.


Detta är alltså en av de uppskjutna matcherna. Match både måndag och torsdag denna vecka alltså. Anmäl er så fort ni kan, så ses vi på Ånäsfältet.

19 Comments:

Anonymous Anonym said...

Japp!

/Tobias

10:45 fm  
Anonymous Anonym said...

Jag är med.

/Pelle

10:46 fm  
Anonymous Anonym said...

Oops, fixat.
/Pelle

11:13 fm  
Anonymous Anonym said...

Jag är med.
/ Måns

11:19 fm  
Anonymous Anonym said...

Jag är med. Det är ju hemmaplan för mig!
/Ariel

9:38 em  
Blogger Mattias said...

jag kommer

10:08 fm  
Anonymous Anonym said...

Måste tyvärr hoppa av. Förkyld, feber.
/Ariel

7:24 em  
Anonymous Anonym said...

Måste tyvärr hoppa av. Förkyld, feber.
/Ariel

7:25 em  
Anonymous Anonym said...

Måste tyvärr hoppa av. Förkyld, feber.
/Ariel

7:28 em  
Anonymous Anonym said...

Måste tyvärr hoppa av. Förkyld, feber.
/Ariel

7:29 em  
Anonymous Anonym said...

Jag är med
//Anders

7:57 fm  
Anonymous Anonym said...

Hmm, vi är bara fem gubbar. Nån som kan ringa någon på kort varsel? Verkar ju behövas idag.
/Pelle

8:01 fm  
Anonymous Anonym said...

ok, sex gubbar nu.
/Pelle

8:14 fm  
Blogger Alexander said...

Lessen, gubbar. All work and no play för Alex idag.

8:14 fm  
Anonymous Anonym said...

Kan inte heller tyvärr.
/ Mikael

10:13 fm  
Anonymous Anonym said...

Sorry, måste vara hemma och vårda snoriga barn.
// Pierre

11:31 fm  
Anonymous Anonym said...

Jonas är med! Har nån en extra tröja till honom? Benskydd att låna ut?

/ Måns

12:34 em  
Anonymous Anonym said...

jag tror mig ha en extra vit t-shirt i väskan. om inte så har jag en vit undertröja på mig som jag kan spela i, så kan han låna min Birgit-tröja i så fall. Benskydd är det värre med, men folk (Pelle) brukar ju spela utan så vafan. :)

/Tobias

12:59 em  
Anonymous Anonym said...

jag hade kunnat vara med om det inte hade blivit inställt
stefan

3:45 em  

Skicka en kommentar

<< Home