onsdag, september 20, 2006

NÄST SISTA MATCHEN

Motståndare: Dynamo FFFC
Tid: 06-09-21 18:15 (samling 17:45)
Plats: Heden 9

Imorgon torsdag är det tänkt att vi ska köra över laget med den roliga heja-ramsan och ta sikte på seriesegern. Det ser fullt möjligt ut att vinna hela skiten, målskillnaden är vår, och bara 3 pinnar efter.
Vi gjorde en jävligt strong insats i måndags, enormt mycket löpningar från samtliga drog isär de något orörliga miljonlotterna. Ett försvarsspel som vi tidigare inte sett, där samtliga spelare var noga med att gå på bollen innan den studsat på det ojämna gruset, bort med skiten bara.
Stentätt bakåt även om vikarierande Alex i målet var tvungen att briljera vid ett tillfälle och bli omänsklig. Thomas Svensson brukade göra såna grejer i handbollslandslaget under 90-talet.
Målet kom efter ett väldigt fint anfall: jag nickade en av deras utsparkar till Ulf som för tillfället befann sig i höger ytterposition. Ulf vände upp och fann Anders i djupled längs kanten och efter att Anders krigat vid kortlinjen och kommit loss med bollen levereras en distinkt passning in framför mål där Måns från nära håll smaskar dit den så nätet fladdrar. Det var vad som krävdes denna härliga kväll då alla var taggade till max.

Nu knyter vi ihop säcken, sugna?

10 Comments:

Anonymous Anonym said...

Kommer!
Pablo

11:48 fm  
Anonymous Anonym said...

Ja me!
Måns

11:59 fm  
Blogger Mattias said...

Jag är beredd att offra det mesta för att hindra Kafka eller Anrika att vinna serien.

Jag kommer.

Mattias

12:55 em  
Anonymous Anonym said...

Tyvärr jobbet är i vägen!
Stefan G

2:34 em  
Anonymous Anonym said...

Gärna! Tänkte sluta snyggt.

2:56 em  
Anonymous Anonym said...

Nope.
// Pierre

8:05 em  
Anonymous Anonym said...

Jag kommer!

/Dino Zoff

10:14 em  
Anonymous Anonym said...

Jag drömde att jag tappade sulan på dojorna inatt. Som ni förstår är mitt focus redan på matchen.

Ses där Anders

7:45 fm  
Anonymous Anonym said...

Jag är med
/Pelle

10:38 fm  
Anonymous Anonym said...

Spelar inte, varit febrig och är hängig, men kommer dit och kollar med min pöjk, Han måste ju få se hur det skall gå till när man lirar.
/ Mikael

3:59 em  

Skicka en kommentar

<< Home